Post by calgambgrasserrend on Mar 6, 2022 22:08:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Babbel - Learn Languages ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Babbel - Learn Languages IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Babbel - Learn Languages 2022 version ▞▞▞
Deze geweldige app voor nieuwe mensen die iets geweldigs willen ontwikkelen en het is handig dat ik Duits aan het leren ben, omdat ik dat altijd al wilde leren 😊
Leuk en origineel voor de "ontmoetings"!
Ik ben nog maar 2 dagen bezig maar tot nu toe heb ik er heel veel plezier in. Het is alleen jammer dat er nog geen English version is.
kein griechisch. direkt wieder deinstalliert
Deze app is erg handig en heeft me veel geholpen. Uiteraard moet het worden gecombineerd met andere methoden om een taal volledig te leren. Bedankt
Als je Engels wil leren kan het niet in het Nederlands maar als je Nederlands wil leren kan dat ook
Geweldige app zeker doen!
Heb de app nu 2 dagen en moet zeggen dat het fijn leert. Ook de herhaalde recensies laten je dingen sneller.
Ik dacht eerst dat dit een gratis dienst was. Alleen om te ontdekken dat het een abonnement vereist. En ook geen gratis proefversie. Teleurstellend.
Ik geef je vier omdat niemand perfect is, zelfs als het lijkt alsof ze dat zijn, ik weet vooraf dat ze dat niet zijn, dus je krijgt maar maximaal vier sterren ooit heel erg bedankt
Echt leuke app helpt echt om verschillende talen te leren. Ik geef 4 sterren omdat het niet in het Nederland kan worden en ik kan niet zo goed engels maar Nederland zou beter zijn Verder was het goed
Aprendo español, en het werkt echt goed. Een leuke manier om in je eigen tijd een taal te leren.
Ik kan de engelse les niet in het nederlands volgen
Ik heb het abonnement voor deze app; het zorgt er nog steeds voor dat ik de "demo" keer op keer opnieuw doe. Bedankt voor de reactie Babbel team, maar je reactie is fout. Ik heb het abonnement sinds ik de app heb. Een deel van een les wordt nog steeds niet als voltooid beschouwd totdat er een paar dagen voorbij gaan, ongeacht hoe vaak een les is voltooid. Dus nee, ik heb de demo niet steeds opnieuw gedaan. Ik heb ook een abonnement. Leuk geprobeerd met een poging om het gezicht te redden van een negatieve beoordeling.
het wordt te snel uitgesproken voor een beginner, een deel van de uitspraak is niet duidelijk zoals in Beinveida, en vecina, het wordt uitgesproken als vecina met een s-klank een keer en een th-klank de volgende keer, dus wat is correct?
Idle Siege: War simulator game Simulasi tsq
Rustig en makkelijk leren
je kan geen ik spreek nerdlands doen er jamer dit
De lessen zijn eenvoudig en niet veel van hen. De spraakherkenning is verschrikkelijk! Wat erger is, is dat er geen manier is om te annuleren en opnieuw te beginnen met spraakrevisielessen. En het gebeurt zo vaak dat het bijna onbruikbaar is.
Goede grammaticale uitleg. Alleen jammer dat het niet wordt vertaald van Portugees naar Nederlands.
Ik ging ini wilde Japans leren, maar het stond er niet op, dus het heeft meer waarheid van talen nodig of het is niet zo handig voor mensen die talen willen leren die er niet zijn?
Erg leuk, merci beaucoup !
Je krijgt een gratis les "leer drie woorden" en daarna is het een maandelijks abonnement. Ik denk niet dat dat een hele test is om te zien of de programma's werken zoals je wilt. Ik probeer gewoon een andere app.
Ik ben dol op deze app. Het enige dat tussen vloeiend Duits en mij staat, is mijn zelfdiscipline
Ondanks wat de app adverteert, zijn de cursussen NIET GRATIS. Bewerken: als je gratis taal-apps googlet, is de tweede toevoeging Babbel. Ik stel voor dat u uitzoekt wat er aan de hand is met Google-advertentieservices. Omdat het momenteel als gratis wordt geadverteerd. En wij, de consumenten, respecteren de waarheid in advertenties
Een enkele klikknop nodig om willekeurig dingen te bekijken van niveaus die ik al heb voltooid.Geen beperkingen op hoe vaak ik dit elke dag doe.
De spraakherkenning werd behoorlijk onbetrouwbaar voor de sprekende secties, om in perspectief te plaatsen hoe onbetrouwbaar het werd. Ik speelde de audio af die de app afspeelt zodat je het kunt herhalen en de spraakherkenning zei dat de eigen audio van de app verkeerd was.
Voeg de taal Japans toe, ik ben de taal aan het leren en ik kan geen andere apps vinden
Babbel - Learn Languages Образовање ily
geweldige app, ik wou dat ze me gewoon de mannelijke uitspraken voor de taal gaven
het is een snelle en een fijne app
het is super je leert snel bedankt
Het is noodzakelijk om deze app regelmatig te verlaten en naar Google te gaan voor duidelijkere Italiaanse sprekers. In tegenstelling tot andere apps voor vreemde talen, is er geen manier om de uitspraak te vertragen voor een duidelijkere klank van lettergrepen. Zodra je het woord hoort uitgesproken op Google, is het gemakkelijk om het uitspraakgedeelte van babbel door te geven.
Echt een leuke app, maar elke update komt met nieuwe, kleine bugs. Een ding dat ik voorstel is om de mogelijkheid toe te voegen om ook woorden te bestuderen die zelf aan de app zijn toegevoegd, omdat het belangrijkste punt van de app de mogelijkheid is om de woorden elke dag te herhalen en als ik een nieuw woord leer zonder babbel te gebruiken, zou het leuk zijn om het te kunnen herhalen.
Babbel - Learn Languages ትምህርት lqb
Deze app is geweldig voor spreken/luisteren, maar alle activiteiten waarbij je de antwoorden moet typen, zijn volledig frustrerend. Als u de accenten, apostrofs enz. niet gebruikt, worden de antwoorden als fout gemarkeerd. Als u een Android-telefoon gebruikt, kunt u deze echter niet toevoegen. Dus hoewel ik de juiste manier weet om het woord te schrijven, is er geen manier om dit te doen. Bovendien verwachten sommige oefeningen dat je een woord correct kunt spellen, inclusief accenten enz., nadat je een woord eenmaal hebt gezien.
Ik heb een abonnement van 6 maanden gekocht om Spaans te leren. Nu gebruik ik het al 2 maanden en ik gebruik het met veel plezier. maar spreken en luisteren zijn niet echt goed genoeg, vooral de geluidskwaliteit is niet zo helder als pimsleur... dus verwacht niet dat luisteren en spreken uit brabbelen komt. Geweldige app om Spaans te leren schrijven en lezen.
Ik hou van de app ik denk dat me wel gaat gebeuren en dat ik straks de taal kan spreken die altijd al wilde spreken
Hallo, hoe werkt de live-functie? Moet ik er extra voor betalen? Als ik op dat pictogram klik, is het scherm gewoon wit en gebeurt er niets. Ik hou echter van de nieuwe functies ... de gesprekken die bijvoorbeeld worden gestopt en uitgelegd.
De lesmethode is beter dan Duolingo, maar alleen de eerste lessen zijn gratis en andere lessen worden betaald. Als je de volgende lessen wilt leren, koop je de premium-versie ongeveer $ 4 voor per maand
Babbel - Learn Languages Giáo dục vjo
Ik ben nu ongeveer een maand Zweeds aan het leren en tot nu toe heb ik genoten van mijn leerervaring. Als u echter betekenisvolle vooruitgang begint te boeken, treden enkele nuances in werking om uw ervaring te verslechteren. Toetsklompjes of grammaticaregels worden bijvoorbeeld alleen binnen de lessen getoond. Als je ze in een later stadium moet herzien, moet je eerst de relevante les vinden en dan moet je de hele les doornemen als de informatie die je zoekt ergens onderaan de les staat.Ik ben meestal blij met deze app, maar hij heeft twee vervelende gebreken: er is geen terug-optie als je een eerdere post wilt beoordelen. Je moet de hele les opnieuw doen. Ten tweede kun je je antwoord niet zo lang bestuderen als je zou willen. Het gaat te snel door naar de volgende vraag. Dit is vooral vervelend als je antwoord fout was en je de juiste versie wilt bestuderen.
tot nu toe, zo goed!! Hopelijk ben ik snel tweetalig! 💕
Zeer goed
Uitstekende methoden van associatie en herhaling versterken de leerervaring! Ik hou ervan.
Ik geniet er echt van dat ze vanuit veel verschillende perspectieven lesgeven...... verbaal, auditief, geschreven en lezend. Het is ook geweldig om moedertaalsprekers en echte conversatielessen te hebben.